Нээлттэй Ажлын Байр
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Жижиглэн худалдааны хэлтсийн бүтээгдэхүүний борлуулалт, гүйцэтгэлд анхаарч ажиллах
- Хариуцсан бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлт, зах зээлийн өсөлтийг хариуцаж ажиллах
- Харилцагчийн хүлээлтэд нийцсэн бараа үйлчилгээг нийлүүлэхийн тулд нийлүүлэгч талтай хамтран ажиллах
- Бүтээгдэхүүний талаарх мэдлэг мэдээллийг харилцагчдадаа тогтмол хүргэх үүднээс Ахлах менежер, маркетингийн багтай уялдаа холбоотой ажиллах
- Харилцагчтай мэргэжлийн бөгөөд үр ашигтай хамтран ажиллах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Бизнес удирдлага болон холбогдох мэргэжлээр суралцан диплом болон мэргэжлийн үнэмлэхтэй
- Индастриалын борлуулалтын чиглэлээр 2 болон түүнээс жилийн туршлагатай
- MS office программууд дээр ажиллах ур чадвартай байх
- Англи хэлний дунд түвшний мэдлэгтэй
- Багаар ажиллах, гэрээ хэлэлцээр хийх ур чадвартай
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- Үнийн санал бэлдэх
- Үнийн тооцоолол гаргах
- Захиалга, захиалгын хяналт хийх
- Худалдах худалдан авах гэрээ болон холбогдох бичиг баримтууд албан бичиг боловруулах
- Санхүү, нягтлан бодох болон гаалийн ажилтануудтай хамтран ажиллаж бичиг баримт болон мэдээллээр хангах
- Үзүүлэнгийн танхим болон агуулахын нөөцийн бүртгэлд хяналт тавих
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
- Тухайн чиглэлээр 2 жилийн туршлагатай байх
- MS office програмууд, ERP программ дээр ажиллах ур чадвартай байх
- Англи хэлний ахисан түвшнийи мэдлэгтэй
- Багаар ажиллах, хэлэлцээ хийх болон харилцааны ур чадвартай байх,
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу чанарын өндөр түвшинд холбогдох дүрэм журам, зааварчилгааны дагуу хариуцсан ажлыг нягт нямбай хийж гүйцэтгэх.
- Шууд удирдлагын зааварчилгааны дагуу өдөр тутмын ажил үүргийг гүйцэтгэх.
- Ажил эхлэхийн өмнөх Аюулгүй ажиллагааны зааварчилгааг авч, гарын үсгээр баталгаажуулах.
- Өдөр тутам удирдах ажилтан буюу ОТ-ын ахлах ажилтан /супервайзор/-ын наряд зааварчилгааны дагуу ажил үүргээ гүйцэтгэнэ.
- Гар багаж, суурь машин, будаг, бусад материал тоног төхөөрөмжийг хүлээн авах, хадгалах ба олгох.
- Олгосон буюу хүлээж авсан багаж хэрэгсэл, тоног төхөөрөмжийн журналыг гараар хөтлөх буюу компьютерт хадгалах.
- Алга болсон, байршил солигдсон багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг байранд нь олж тавих.
- Гар аргаар буюу компьютер хэрэглэн төлөвлөгөөт ба хугацаат тооллого хийх.
- Шинэ багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг хүлээн авах, задлан байрлуулах мөн тооллог хийж дуусмагц шаардлагатай зүйлийн захилгыг бүрдүүлэх.
- Микрометраар эсвэл нүдний баримжаагаар багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг сайтар хэмжин шинжих, илэрсэн эвдрэл элэгдлийн тухай харьялагдах удирдлагад илтгэх.
- Багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг зориултын даралтат бодисоор байнга цэвэрлэж тосолж байх, шаардлагатай бол засварлах.
- Харьялагдах удирдлагын заавраар багаж хэрэгслийг өөрөө эсвэл гар тэргэнцэрээр зөөж ажилчдад олгож байх.
- Багаж хэрэгсэл дээр цахилгаан ба гар аргаар таних тэмдэг, тамга тавих.
- Хэлтсийн хүрээнд техникийн туслалцаа үзүүлэх, ажлыг цаг хугацаанд бага өртгөөр гүйцэтгэхэд туслах.
- Яаралтай тусламжийн дуудлагад хариу өгч аюулгүй байдлын асуудлыг нэн даруй шийдвэрлэнэ.
- Ахлах ажилтнаас өгсөн бусад үүрэг, даалгаврыг хийж гүйцэтгэх.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр дээд сургууль төгссөн
- 2 ба түүнээс дээш жилийн туршлага
- Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй
- MS Word, Outlook, PPE and Excel мэдлэгтэй
- Жолооны В, С ангилалтай
- Уурхайд ажилласан туршлагатай бол давуу тал болно
- Хөдөлгөөнт тоног төхөөрөмжийн засварын ажлын туршлагатай
Бусад
Байршил: Өмнөговь аймаг
Салбар: Уул уурхай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Оюу Толгойн сайт дээр хөдөлгөөнт болон суурин тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний багтай хамтран ажиллаж, шаардлагатай гагнуурын ажлыг цаг тухайд нь чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- ОТ-н туслан гүйцэтгэгчийн гэрээгээр сайтад очиж ажиллах
- Холбогдох чиглэлийн мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх.
- Механик инженерийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн бол давуу тал
- Гагнуурчин мэргэжлээр мэргэшсэн, мэргэжлээрээ 2 хүртэлх жил ажилласан туршлагатай
- Техник сэтгэлгээ, хувийн зохион байгуулалт сайтай, багаар болон бие даан асуудлыг шийдвэрлэх чадвартай
- Техникийн зааварчилгааг ойлгох түвшний англи хэлний мэдлэгтэй
- Уурхайд ээлжийн зохицуулалтаар тогтвор суурьшилтай ажиллах боломжтой
Бусад
Байршил: Өмнөговь аймаг
Салбар: Уул уурхай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Health, Safety and Environmental Coordinator is responsible for monitoring and facilitating the company health, safety and environmental management system in an organization work fields; collaborating with employees and OT managers to identify hazards and assess risks to health, safety and environment, put appropriate safety controls at OT mine site, and provide ongoing recommendation and advice on current and emerging risks related to HSE.
- Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is communicated to employees
- Lead the process to identify and assess potential health, safety and environmental hazards and risks of operations;
- Observe laws, regulations and other requirements that pertain to Health, Safety and Environment at MSM operations;
- Communicate information about legal and other requirements to appropriate personnel;
- Ensure that there is access to regulatory and other requirements for personnel as appropriate.
- Ensure all Health, Safety and Environmental non-conformances and incidents are reported, investigated and corrective and preventive actions are taken appropriately in a timely manner;
- Maintain health, safety and environmental documents appropriately;
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Bachelor’s degree or certified qualification in occupational health, safety field.
- Minimum 2 year working experience in occupational health, safety and environmental field at mine site.
- Mongolian/ English oral & written on good level
- Good at team work, negotiations and communication skills
Нэмэлт мэдээлэл
If you have HSE related experience at mine sites specially at OT site, we will provide you with good working conditions and friendly environment.
Бусад
Байршил: Өмнөговь аймаг
Салбар: Уул уурхай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Хариуцсан тоног төхөөрөмжийн оношилгоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
- Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллах.
- Өдөр тутам удирдах ажилтан буюу төслийн ахлах ажилтан, төслийн менежерийн өгсөн зааварчилгааны дагуу ажил үүргээ гүйцэтгэнэ.
- Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйлчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
- Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
- Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
- Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
- Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дуурайл үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
- Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
- Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
- Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
- Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,
- Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан ажил үүргүүд
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Уул уурхай, барилга, хүнд машин механизмын тоног төхөөрөмжийн инженер мэргэжилтэй
- Тоног төхөөрөмжийн ахисан төвшний мэдлэгтэй, тусгай болон оношилгооны багаж хэрэгсэл хэрэглэх, техникийн ном сурах бичиг унших, ойлгох чадвартай
- Техникийн англи хэлний мэдлэгтэй, англи хэлээр харилцан ойлголцох, техникийн ном сурах бичиг унших ойлгох чадвартай
- Удирдан зохион байгуулах чадвартай, Техник сэтгэлгээтэй, харилцааны болон багаар ажиллах чадвартай, багийн гишүүдтэй эвсэг, хувийн зохион байгуулалт сайтай
- Ажлын ачаалал даах чадвартай, шаардлагатай тохиолдолд хөдөө ажиллах боломжтой, хариуцлагатай, санаачилгатай, өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг түргэн шуурхай биелүүлдэг, эмх цэгцтэй, цаг баримталдаг, бие даан ажиллах чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл
Таныг өрсөлдөхүйц цалин урамшуулал, ажиллахад таатай хамт олны нэг болохыг урьж байна.
Бусад
Байршил: Өмнөговь аймаг
Салбар: Уул уурхай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Үйлчилгээний зааланд ирсэн үйлчлүүлэгч бүрийг угтан авч, мэндчилэх, чиглүүлэх, уух зүйлсээр үйлчлэх
- Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийг тодорхойлж, холбогдох ажилтан руу чиглүүлэх, шаардлагатай тохиолдолд МСМ Групп ХХК-ны процесс болон бүтээгдэхүүний талаарх мэдээллээр хангах
- Цаг захиалгын хүсэлтийг харилцаа холбооны бүхий хэрэгслээр хүлээн авч, боломжит цагийг шалган, үйлчлүүлэгчид мэдээлэн, цаг захиалгыг бүртгэн авах, баталгаажсан цагаас 24 цагийн өмнө үйлчлүүлэгчтэй и-мэйл, мессеж эсвэл утсаар холбогдон сануулах
- Хүлээлгийн танхим болон ажилчдын хэсгийн цэвэр, тохитой байдал болон хангамжийг тухай бүрд бэлэн байлгах
- Машин угаалгын цаг бүртгэлд угаалгах машины цаг захиалах, системд бүртгэх
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр их дээд сургуулийн баклавр зэрэг эзэмшсэн
- Санхүү бүртгэл, тайлан гаргаж ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
- Ёс зүйтэй, хувь хүнийхээ хувьд эерэг зөв хандлагатай, Хувийн зохион байгуулалт сайтай
- Баримт бичиг архивлах, хаягжуулах, бүртгэл хөтлөх чадвартай байх
- Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай
- Компьютер болон MS оффис програмууд дээр ажилладаг байх;
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Харилцагчийн тоног төхөөрөмжид засвар үйлчилгээ хийх ажлын хүрээнд харилцагчийн хүсэлт хэрэгцээ шаардлагыг зөв ойлгон хүлээн авч засвар үйлчилгээний ажилд тусгах.
- Засварын төвийн менежертэй холбогдож тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний явцын талаар харилцагчид тодорхой мэдээлэл өгөх.
- Харилцагчийн тоног төхөөрөмжийг хүлээн авахаас эхлэн засвар үйлчилгээний ажил дуусах хүртэлх хугацаанд харилцагчийн сэтгэл ханамжийг хангаж холбоотой ажиллах
- NAV системийг зөв зохистой үр ашигтай байдлаар өдөр тутмын ажилдаа хэрэглэх.
- Тоног төхөөрөмжийн түүхийг зөв зохион байгуулж хадгалах баяжуулах.
- Засварын төвийн менежерт Засварын төвийн ажлыг үр дүнтэй явуулахад туслах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Санхүү, Нягтлан бодох бүртгэл эсюэл бизнесийн удирдлагаар баклавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
- Тус чигэлээр 1 жил болон түүнээс дээш жил ажилласан туршлагатай
- MS office программ болон ERP систем дээр ажилладаг байх
- Англи хэлний ахисан шатны мэдлэгтэй
- Харилцааны өндөр соёлтой, багаар ажиллах чадвартай байх
- Идэвх санаачилгатай, олон үүрэг даалгавар зэрэг биелүүлэх чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл
- Жирэмсний амралттай байгаа ажилтныг түр орлон ажиллах
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
Үндсэн үүрэг :
- Lead Proshack store team towards achievement of established goals and objectives for the store
- Ensure timely turnaround of inventory needed to comply with commitments to customers
- Place orders to vendors and handle the order placement with vendors, shipment with Logistics team and delivery process with Proshack team and the customer
- Manage account receivables with the team and the customers and make sure customers are placing the payments before due date
- Manage pricing of Proshack store sold items
- Conduct quarterly meetings with vendors and manage the relationship with vendors
- Hire, train and monitor performance of the store staff
- Monitor and adjust inventory to minimize dead stock and to ensure contractual obligation by MSM is fulfilled
- Handle customer complaints immediately as per the Industrial Department’s procedure
Тавигдах шаардлага:
- Bachelor’s degree diploma in relevant field, such as Business Management, Accounting, Finance and Marketing
- Proven experience in sales, vendor management and inventory management
- Expertise in contract negotiation, ensuring favorable terms for sustainable business relationships
- Strong proficiency in both written and verbal English
- Advanced skills in MS office and familiarity with ERP systems
Нэмэлт мэдээлэл:
- Basic salary + KPI bonus salary
- Learning & development opportunity with international brands
- Health insurance
- Employee transportation
- Flexible working hours
- Discounted rate for MSM products
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Ажилчдаас ирсэн ticket -үүдийг хурдан шуурхай хаах
- Ажилчидийн найдвартай сүлжээгээр хангах, сүлжээний свитч болон хамгаалалтын төхөөрөмж дээр тохиргооо хийх төлөвлөлт хийх. Сүлжээний тасалдалыг 1% -с ихгүй байлгах
- Өдөр тутамд үүссэн мэдээллийн системтэй холбоотой (компьютер, принтер, сүлжээ, телефон, сканнер) асуудлуудыг тухай бүрт нь шийдвэрлэх
- Сүлжээний тоног төхөөрөмжийн ажиллагаа болон тохиргоог хийх, хяналт тавих, сүлжээг шинэчлэх, суурьлуулах, сүлжээний төхөөрөмжүүдийн мэдээллүүдийг нөөцлөх
- Телефон утасны системийг хариуцаж, тохиргоог хийх, Call Center- ийн системийн ажиллагаанд туслалцаа үзүүлэх
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Мэдээллийн технологийн инженер болон холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
- Системийн аюулгүй байдал, систем администратораар аюулгүй байдлын талаар мэдлэгтэй байх
- Клоуд сервер, сүлжээ, VPN зохион байгуулах, Office 365 Security ойлголттой байх
- Тус чиглэлээр 1 жил ажилласан бол давуу тал болно
- Идэвх санаачлагатай, бие даан ажиллах мөн олон төрлийн ажил дээр зэрэг, уян хатан болон оновчтой ажиллах чадвартай байх.
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Сэлбэгийн багийг зөв мэдээллээр цаг тухайд нь хангах
- Хүсэлтийн дагуу сэлбэгийн үнэн зөв мэдээллийг үүсгэх
- Зардал болон тээвэрлэлтийн талаар борлуулагчидтай тохиролцоно
- Тээвэрлэлтийн талаар ложистикийн албатай нягт хамтран ажиллана
- Шинэ сэлбэг ирвэл засвар болон сэлбэгийн хэлтэст мэдэгдэнэ
- Сэлбэг, дагалдах хэрэгслийн сурталчилгааг төлөвлөж, туслах
- Бүх захиалгыг хянаж, шалгах
- PO үүсгэж, төлбөрийг шийдэх
- Ачааг хамтран ажиллан хүлээж авах ажлыг зохицуулна
- Сэлбэг худалдан авах, тээвэрлэхтэй холбоотой аливаа асуудлыг шийдвэрлэх
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
- Худалдан авалтын чиглэлээр 2 -оос доошгүй жил ажилласан байх
- Сэлбэгийн мэдлэг, ERP систем , Санхүүгийн үндэс, Логистикийн үндэс
- Англи хэлний бичгийн болон аман ярианы чадвартай
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Conduct customer calls to generate sales lead and follow up on sales leads
- Maintain up to date market survey and competitive environment concerning the assigned product portfolio
- Prepare and present business proposals to customers in a professional manner, follow up on leads, and negotiate sales contract whilst managing COGS
- Coordinate with suppliers on a regular basis to offer equipment solutions to customer
- Handling all processes including quotation, contract conclusion with customers, an order placement with the vendor, installation and setup of after sales support scheme
- Collect receivables from customers to avoid bad debts
- Carry out business development and new customer development activities through preparing business case to identify business potential, SWOT analysis and cost vs income estimation.
- Prepare marketing/advertising/promotional materials and implement sales and marketing activities
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
Proficiency in spoken and written Chinese at good level
A bachelor’s degree in a related field is required
A minimum of 2 years experience
Demonstrating strong teamwork, negotiation, and communication skills
Нэмэлт мэдээлэл
- Basic salary + KPI bonus salary + Commision bonus
- Learning & development opportunity with international brands
- Health insurance
- Employee transportation
- Flexible working hours
- Discounted rate for MSM products
Position overview: As the Senior HR Manager at MSM Group LLC you will play pivotal role in shaping our workforce and ensuring that we attract, retain, and develop the best talent. This position role in shaping our workforce and ensuring that we attract, retain and develop the best talent. This position requires a strategic thinker with a strong background in HR, specially in the areas of training and development and talent acquisition.
Main responsibility:
- Oversee nd execute comprehensive training and development programs to enhance employee skill, knowledge, and career growth.
- Lead talent acquisition process, working closely with department heads to identify staffing needs, source top talent, and ensure a smooth recruitment process.
- Continuously assess the effectiveness of training and development initiatives and make improvements to align with the company’s strategic goals.
- Collaborate with department heads to identify areas for skill development and design targeted training solutions
- Stay up to date with industry trends, best practices, and emerging technologies in HR, training and talent acquisition.
Requirements:
- Bachelor’s degree in HR, Business Administration, or a related field. Master’s degree is a plus.
- Proven experience in managing training g and development programs and talent acquisition, preferably within the automotive sector.
- Strong knowledge of training and development methodologies and practices.
- In depth understanding of talent acquisition strategies, including sourcing, interviewing, and hiring.
- Advance level in English
- Strong leadership and team management skills.
- Ability to assess organization needs and design effective training solutions.
Benefits:
- Basic salary + KPI bonus salary
- Learning & development opportunity with international brands
- Health insurance
- Employee transportation
- Flexible working hours
- Discounted rate for MSM products
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг :
- Өр авлагатай зээлдэгчийн эргэн төлөлтийг хянах
- Өр авлагатай хэрэглэгчидтэй холбогдох хугацаа хэтэрсэн зээл болон тэдгээрийн эргэн төлөлт эрсдэлийн тооцоолол хийх, мэдээлэл зааварчилгаа өгөх
- Боломжит төлбөрийн нөхцөлийг санал болгох
- Гүйцэтгэж буй ажлын явц үр дүнг тайлагнах, холбоотой бичиг баримтын бүртгэл хөтлөх (JD/EXIM гэх мэт)
- Өр төлбөрөө барагдуулаагүй нөхцөлд хуулийн арга хэмжээ авах талаар зөвлөх эсвэл өөр арга хэмжээ авах талаар зөвлөгөө өгөх
Тавигдах шаардлага:
- Хууль эрх зүй эсвэл санхүүгийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш мэргэжилтэй
- Компьютерийн хэрэглээний программ хангамжийг ашиглах чадвартай
- Өр барагдуулах ажлын туршлагатай бол давуу тал болно.
- Хэлэлцээр хийх, харилцааны ур чадвартай
- Шаардлагатай тохиолдолд орон нутагт ажиллах боломжтой
- Англи хэлний мэдлэгтэй
Нэмэлт мэдээлэл:
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Тухайн өдрийн автомашин угаалгын үйлчилгээний цаг авсан байдал болон бусад нэмэлт мэдээлэлтэй танилцаж ажлаа төлөвлөх
- Ажил эхлэхэд өөрийн ажилд шаардлагатай хариуцсан багаж хэрэгсэл, тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах,
- Чанар шалгагч угаалгын хэсэгт автомашин оруулах болон гаргахад дэмжин ажиллах
- Автомашин угаалгын ажлын явцад үйлчлүүлэгчийн автомашиныг бохирдуулах, зурж гэмтээх зэргээс сэргийлэх
- Үйлчлүүлэгчийн автомашин болон автомашинд байгаа эд зүйлстэй болгоомжтой харьцаж, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах ба шаардлагатай хамгаалалтын бүрээс, шалавч зэргийг ашиглана
- Ажиллах явцад ажиллах орчны болон хувийн хөдөлмөр хамгааллын хэвийн байдалд байнга анхааралтай ажиллаж, өөрийн болон хамтран ажиллагсдын аюулгүй байдалд учирч болзошгүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Бүрэн дунд боловсрол эзэмшсэн
- Автомашин угаалгын газар ажиллаж байсан
- Өгсөн үүрэг даалгаварыг түргэн найдвартай биелүүлдэг
- Түргэн шаламгай, нягт нямбай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
- Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
- Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх.
- Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
- Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
- Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
- Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
- Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
- Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
- Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
- Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Механикийн чиглэлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн
- Уул уурхайн механикаар ажиллаж байсан туршлагатай
- Аюулгүй Ажиллагааг дагаж мөрдөн ажилладаг байх
- ANSUL галын системын мэдлэгтэй бол давуу тал болно
- Уг ажлын байр нь УБ хотод ажиллах (өдрийн 8 цагаар) ба шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой байх
- Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах.
- Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.
- Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх.
- Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
- Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.
- Хийгдсэн үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээ болон бусад хийгдсэн ажлын тухай ажлын тайлан/service report бичих, шууд удирдлагадаа тайлагнах.
- Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх.
- Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа), техник үйлчилгээ хийх, эвдрэл гэмтлийг цаг тухайд нь мэдээлэх, тэдгээрийг зөв зохистой ашиглах.
Тавигдах шаардлага:
- Холбогдох мэргэжлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн байх
- 2 жилийн ажлын туршлагатай
- Багаар хамтран ажиллах чадвартай
- Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу компанийн засварын газарт Үйлчлүүлэгийн тээврийн хэрэгсэлд үзлэг оношлогоо, засвар, техник үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
- Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах,
- Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх,
- Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх,
- Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
- Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах
Тавигдах шаардлага:
- Механик инженер, элекроник инженерийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн
- Автомеханикийн чиглэлээр мэргэшсэн, мэргэжлээрээ 3-с дээш жил ажилласан туршлагатай
- Техникийн загвар, моделийн талаар мэдлэгтэй, автомашины цахилгааны оношлогоо, засвар хийх чадвартай
- Англи хэлний мэдлэгтэй
- Харилцааны соёлтой, хувийн зохион байгуулалт сайтай, бие даан болон багаар ажиллах чадвартай, нягт нямбай
- Мэргэжлийн сургалтуудад хамрагдаж сертификат авсан бол давуу тал болно
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин, механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах
- Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах
- Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах
Тавигдах шаардлага:
- Уул уурхай, барилга, хүнд машин механизмын механик инженер, кран өргөх механизмын инженер мэргэжилтэй
- Мэргэжлээрээ 3-аас дээш жил ажилласан туршлагатай
- Гидравлик, хийн тоног төхөөрөмжийн ахисан төвшний мэдлэгтэй, тусгай болон оношлогооны багаж хэрэгсэл хэрэглэх, техникийн ном сурах бичиг унших, ойлгох чадвартай
- Шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой
Хэрэв та манай компаниас зарласан нээлттэй ажлын байрыг сонирхож байгаа бол Анкет бөглөж илгээх эсвэл CV-гээ hr@msmco.net хаягт илгээнэ үү.
Та манай Хүний нөөцийн санд анкетаа бүртгүүлж, цаашид зарлагдах ажлын байранд бүртгүүлэхийг хүсвэл Анкет бөглөж илгээнэ үү .